ASSALAMUALAIKUM // WELCOME ^_^

Monday

kisah kita

Assalamualaikum,, ^___^
tajuk yang sangat aku nanti2 nk tulis selama ini...
kisah kita (aku dan dia)
si sombong pada mulanya..
first time tgur ingt xnk tgur aku blik dh..
berani aku tgur org xreply aku block trus..
ayt acah2 fedap.. hihi
sebgai kawan lama dn tersngt lama..
tp tidak bertegur sapa pada dahulunya..
berlagak malu tahi kucing xnk sembng
xnk pndng muka aku pun..
kejam...
(dlm hti aku ni xcntik ke, hodoh ke hakikatnya aku mngantok 
gila baben time tu)lntak p nk sembang sembng la xnk last ni aku jumpa
bertemankn kwn aku yg cntik like a pricess gitu (semah namanya)
unik kn kn kn... :p

sembang la kome berdua aku mngntok nih..
mls lyn mcm aku xwujud pula time tu...

cop aku mula tgur pada 31/8/2017 kalau xsilap..
siap bgi nombo fon lgi..ingt no fon kwn dya rupanya no dya..
rsa nk hentuk kpla kt dinding pun ada malu setan...tp suka :)

selang beberapa hari dri aku bwa teman semah tu dya ajk aku
keluar mkn tp ber2 je, lunch la ni..dlm hti nk ngort aku ke apa mamat ni..
gagah pkai cntik2 tp simple dngn tak mekap..yess mmg xmekap..
org ckap simple but nice to u look me..

nk jmpi pula rsa..tp xda la syaitonnnn kurafattt no lah..

hti pon terdetik ni ke jodoh aku yg aku berdoa di umrah hritu..
smpai nma dya aku letak jodoh hrp berjodoh la jngn bodoh...
Amin..

ingt kn cintaku bertepuk sebelah tngn..tp dya pun terasa jgk..
fulamak fefelingggg drama sat..dn mulai saat itu.
aku tnm azam nk setia dan jujur..
yess seperti azamku dngn cinta pertama yg dlu
manusia pnh kianati sakitttttt...
past is past.. karma pun org tu dh dpt..
now Alhmdulillah..
makin sehari makin rsa sayang dihargai dan rsa semangat..
mcm dpt aura positif pula..
Tq... harap tuhan permudahkan urusan kita..
2018 harap tamatlah zaman bujang i..
Dan mood travel ada u disisi i..
yeahhhh ^___^ 
iloveu sayang..
My Jodoh :)
Capital MA

No comments:

Post a Comment