ASSALAMUALAIKUM // WELCOME ^_^

Tuesday

16/6/2018

Assalamualaikum,
Syukur majlis pada 16/6/2018 berjalan lancar..
Alhmdulillah..

now i dh jd tunang org dn sumpah i xpercaya gila..
i love u En.tunang..
Insyakallah i akan jga diri ,jga hati u mk bbh u dn mama bbh i..

Demi tuhan aku cinta sayang kau sangat2..
kau sempurnakan hidupku walaupun kita bnyk kekurangan..
kita perlu perbaiki dn mulakn hidup baru..
itu janji aku..
setia, jujur, percaya dan tidak akan kongkong2 u..

dari aku knl kau nama kau aku letak jodoh dan aku berharap kau jodoh
yg terbaik tuhan kirimkn untuk aku dan aku dapat rasakan..
bersama kau, usik kau, gelak tawa kau, kasar kau, dan kau tak kisah aku makan
dan nk itu ini..merap dn merengek biasa..hihihi

Thnk you sbb syg i, jtuh hti kt i, jga i elok2, dn nk buat i jd istri u..
i harap last 2018 kita akn bersma..Amin..

No comments:

Post a Comment